»
Вступні випробування до школи
на 2017-2018 н.р.
«

Корпоративний фільм школи


Можна довго сперечатися про те якою повинна бути сучасна освіта України – гуманітарно спрямова або технічна, точна чи природнича… Ми не сперечаємось! Ми твердо знаємо, що інформаційні технології – це невід’ємна частина сучасного життя.

Запрошуємо до співпраці!

3D моделювання

1. Загальні відомості.
1.1. Склад пакета, його призначення.
1.2. Вимога до комп’ютера.

2. Знайомство з інтерфейсом.
2.1. Інтерфейс 3D Max: головне меню, панелі інструментів, командні панелі, вікна проекцій, їх призначення та налаштування.
2.2. Види проекцій в 3D Max.
2.3. Створення простої тривимірної сцени.
2.4. Налаштування сітки координат.

3. Об’єкти.
3.1. Поняття тривимірного об’єкта. Вершини, ребра, грані об’єкта, їх видимість.
3.2. Габаритні контейнери.
3.3. Категорії об’єктів, їх призначення.
3.4. Імена об’єктів.
3.5. Створення простих об’єктів, установка їхніх параметрів.

4. Перетворення об’єктів і груп об’єктів.
4.1. Створення груп об’єктів.
4.2. Керування відображенням об’єктів у вікнах.
4.3. Виділення об’єктів: за допомогою рамки, за категоріями, по іменах.
4.4. Перетворення об’єктів: переміщення, масштабування, поворот, розтягування-стиснення, копіювання.

5. Модифікатори об’єктів.
5.1. Види і призначення модифікаторів, командна панель Modify.
5.2. Вікно стека модифікаторів.
5.3. Основи створення сплайнів.
5.4. Редагування сплайнів. Модифікатор Edit Spline.
5.5. Створення об’єктів зі сплайна. Модифікатор Extrude.
5.6. Тривимірні модифікатори (наприклад Lathe, Bevel, Bevel Profile).
5.7. Тривимірне редагування об’єктів за допомогою модифікаторів (наприклад Edit mesh, Edit patсh).
5.8. Створення складних об’єктів за допомогою Lofting, Surface, Gross section.

6. Матеріали.
6.1. Типи матеріалів.
6.2. Бібліотеки матеріалів. Перегляд матеріалів і карт текстур.
6.3. Редактор матеріалів. Налаштування параметрів матеріалів і карт текстур.
6.4. Призначення матеріалів об’єктам.
6.5. Створення багатокомпонентних матеріалів.

7. Джерела світла.
7.1. Типи джерел світла.
7.2. Створення джерел світла, настройка параметрів.
7.3. Управління тінями об’єктів.

8. Знімальні камери.

8.1. Створення камери.
8.2. Глибина різкості зображення.
8.3. Управління камерою: панорамирование, наїзд і обліт.
8.4. Загальні відомості про анімацію.

9. Візуалізація сцени. Rendering.
9.1. Візуалізація без налаштування.
9.2. Інструменти управління візуалізацією.
9.3. Налаштування параметрів текстури та фону сцени.
9.4. Ефекти середовища.

Інформація про курс        

Ідентифікатор: DM
Кількість годин: 50 (академічних)
Кількість занять: 25


comments powered by HyperComments